zaterdag 7 april 2012

ZARA Summer '12

Het mooie weer komt eraan! Dat betekent winkels vol met zomercollectie. Frisse kleuren, shortjes, hemdjes. Ik ben net voor mijn mannetje online wezen shoppen bij de ZARA. Wat een geweldige winkel. Voorheen kocht ik er bijna alles voor mezelf, maar sinds de komst van de kleine, ga ik daar ook heen om veel van zijn kleertjes te halen. Benieuwd wat ik heb gekocht?
Ik heb hier voor jullie op een rijtje gezet wat ik heb besteld. Supergaaf! Wat vinden jullie ervan?

















Jaja, ik geef het toe. Ik ben een shopaholic. Ik kan het niet laten. Ik was het al, voor mezelf. Maar het klopt wat andere mama's zeggen. Zodra de kleine er is, koop je vaker voor hen wat leuks dan voor zelf. Hoewel ik zelf ook nog regelmatig wat leuks scoor, gaat het meeste geld op aan mijn kindje!

Gaaf he, zijn zomerkleertjes. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie favoriete kinderkledingwinkel is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten