vrijdag 6 april 2012

PIP STUDIO

'Happy products for happy people', het motto van PIP Studio. Ik ben zo'n fan van dit merk. De kleuren, de prints. Ik houd er van!
Deze week is mijn vriendinnetje bevallen en natuurlijk heb ik meteen een kaartje van PIP gekocht:





Maar ook voor de geboorte van een babyjongentje zijn er te gekke kaartjes:



Ook als ik een kijkje neem op de website van PIP wordt ik hebberig. Ik wil alles, de luiertas, het beddegoed, het servies. Zelfs de site ziet er al vrolijk uit. Zou dit komen door al die vrolijke kleuren in combinatie met de zon, die nu bij me naar binnen schijnt. De geur van koffie en warme broodjes in de oven. Ik voelde me vandaag al zo gelukkig en geniet van alle kleine dingentjes. Het  gevoel van geluk werd versterkt toen ik een kijkje nam op deze site.

Quote van PIP:
PIP ontwerpt producten die ze zou willen kopen als zij ze kon vinden, hetgeen meestal niet het geval is. Haar visie op ontwerpen van haar hand is eigenlijk heel eenvoudig, praktisch en recht doorzee; ‘als ik een product maak, moet het zo goed zijn dat ik het zelf zou willen houden, of wanneer ik het aan een vriend of familie lid schenk, het een stukje blijdschap en vreugde geeft. Als deze emotie er niet is, kan het geen echt PIP product zijn’. 


Ben je nieuwsgierig geworden, neem dan zelf een kijkje:
http://www.pipstudio.com/nl/



Een van mijn favoriete artikelen waar ik superblij mee ben:






Ik krijg zo veel complimenten als ik deze luiertas bij me heb. Een echte musthave voor nieuwe mama's


Dus lieve mama's, neem eens een kijkje op de site van PIP en je bent verkocht!


SHOPSE! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten