woensdag 11 april 2012

Lief handcreme en lipgloss € 9,99

Ken je het merk Lief? Heerlijk! De meeste van jullie zullen het kennen voor kinderen. Niets is minder waar, ook is de collectie Lief heerlijk voor mama's. In onze kraamperiode werd ik overstelpt door kraamkado's van het merk Lief. De verpakking ziet er al zo vrolijk en lief uit. Ook zat in een van die kado's een bodylotion voor mama's. Nu is mijn mannetje 16 maanden en nog steeds smeer ik me elke dag trouw in met deze lotion. Wat een heerlijke geur. Ik besloot een kijkje te nemen op de website van Lief. Wow, ik wist niet wat ik zag. Lief bestaat uit zoveel meer dan bodylotion, shampoos en t-shirts. Een kleine greep uit de collectie van Lief:
Lampen, fietsje, steps, mappen, opbergdozen, kapstokken, fotolijstjes, sleutelhangers, haarspeldjes, behang en noem maar op.
Omdat ik toch op de site zat besloot ik een kadootje voor mezelf te bestellen:



Ik heb natuurlijk de roze serie besteld. Ik ben gek op roze. Een handcreme en een lipgloss. Ik kan niet wachten tot de postbode mijn pakketje brengt. Mijn bestelling is op voorraad, dus ik kan hem binnen 2 werkdagen thuis verwachten. Fijn!


Ben je nieuwsgierig geworden? Neem dan snel een kijkje op de website:

http://lieflifestyle.nl/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten